Have a LOVE-ly 2016!!

Voordat ik 2015 achter me laat, blik ik graag nog even terug .. 2015 Was een zwaar jaar, voor velen van ons. Een jaar, waarin veel is gebeurd en heeft laten zien waar mensen toe in staat zijn. Ik doel hiermee op met name het negatieve nieuws, dat ons dagelijks bezig houdt en hoe dit invloed heeft op wat we doen.

Na de aanslagen in Parijs in november zag ik het filmpje van Jerome Isaac Rousseau, waarin een vader aan zijn zoontje uitlegt dat wij bloemen in plaats van wapens hebben en dat bloemen ons beschermen.

Jerome Isaac Rousseau

bron foto: Jerome Isaac Rousseau

Het raakte mij diep en maakte mij tegelijkertijd trots dat ik met zo een mooi product mag werken. Bloemen zijn voor mij een van de mooiste dingen in het leven. Behalve dat bloemen kleur en leven geven, kun je met bloemen zo veel vertellen. Zelfs na een tragische gebeurtenis, zoals afgelopen november in Frankrijk, geven ze blijk van medeleven en enige troost.

2015 Was gelukkig ook een mooi jaar. Een jaar waarin nieuwe levens ter wereld zijn gekomen, een jaar waarin mensen elkaar het JA-woord hebben gegeven, een jaar waarin ik weer veel bijzondere mensen heb leren kennen, een jaar waarin het erop lijkt dat steeds meer mensen hun hart durven te volgen. Ik hoop dat deze tendens zich voortzet. Ik geloof plechtig dat de wereld er anders uit zal zien, wanneer we leven vanuit ons hart.

Voor mij was 2015 een mooi jaar. Ik ben tevreden en dankbaar voor wat ik heb gedaan, wie er op mijn pad is gekomen en wat het me heeft gebracht. Het heeft me dichter bij mezelf gebracht en herinnert me eraan te (blijven) doen wat bij mij past. Ik ben dankbaar voor wat ik heb.

2016 Wordt het jaar van de liefde: liefde in de ruimste zin des woords. Liefde is nauw met aandacht verbonden. Dit jaar ga ik dat nog meer laten zien en trap het jaar dan ook graag af met deze nieuwjaarswens voor jou: have yourself a LOVE-ly 2016!! Maak er het beste van .. Tot snel!!

Plaats een reactie