In de schijnwerpers ..

Je zou bijna denken dat ik ‘mediageil’ ben, zoveel ben ik de afgelopen weken voor mijn gevoel in en met (Social) media (bezig) geweest: de aflevering van de serie van VideoWerkt over Het Oude Noorden, winacties in samenwerking met Open Rotterdam en vandaag ook nog eens benoemd tot ‘ondernemer van de dag’ door WijZuidHolland. Opfleuren in de schijnwerpers .. al ben ik echt niet ‘mediageil’ -of kan ik toch beter zeggen ‘niet echt’- het resultaat vind ik wel  heel erg leuk!Afbeelding

Tuurlijk, ik sta in de winkel ook regelmatig in de schijnwerpers: klanten die mij vragen waarom ik deze stap heb genomen en zo meer over mij te weten komen. Ik ben open en vertel dit dus graag. Gelukkig werkt het vaak ook de andere kant op en vertellen zij ook hun verhaal aan mij. Zo leren we elkaar kennen.

Omdat ik de afgelopen 9 maanden veel mooie, gekke en bijzondere verhalen heb gehoord, heb ik wel eens overwogen hierover te schrijven. Afgelopen week kwam deze gedachte in een gesprek met een vriend naar voren en zijn eerste reactie was: doen! Zonder te beloven hoe vaak ik hierover zal schrijven, wordt dit de nieuwe insteek van mijn blog. Mijn blog als dagboek .. Grappig, in mijn eerste post heb ik het woord ‘dagboek’ ook al genoemd. Stick to the plan en blijf bij jezelf. Weer een les .. voor mij.

Geef een reactie

