Lang leve de digitale wereld!

6 Januari, Drie Koningen, formeel de laatste dag dat je iemand een ‘Gelukkig Nieuwjaar’ mag wensen. Dus op de valreep wens ik hierbij al mijn volgers een bijzonder mooi en fleurig 2014 en maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik weer iets van me te laten horen.

Van mijn laatste voornemen in oktober, om regelmatiger te gaan bloggen, is niet heel veel terecht gekomen. Zonder dit goed te praten, denk ik toch ook wel dat dit naast het feit dat ik druk in en met de winkel ben ook komt door andere Social Media kanalen. Facebook, Twitter, Instagram .. op de een of andere manier post ik sneller iets via deze netwerken dan via mijn blog.

Daarom wil ik een weg  vinden om mijn blog toe te passen en daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Ik denk hierbij meer als naslagwerk of portfolio.

Hoe dan ook: we gaan het zien. In ieder geval is Opfleuren ook te volgen via Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en LinkedIn .. lang leve de digitale wereld!! Lang leve 2014!!

Cheers!

Afbeelding

2 gedachten over “Lang leve de digitale wereld!

  1. Richard van Enteren

    Hallo Fleur,
    Helaas ik ben te laat en mag dus officieel geen beste wensen meer uitroepen maar doe het toch. De beste wensen voor jou ook een heel erg veel succes met je bedrijf. Ik stuitte deze morgen toevallig op jou site en hoewel ik nooit op blogs reageer je toch even wilde laten weten dat ik je site er prachtig, clean en rustig uit vind zien. Precies waar jij en je bedrijf voor staat straalt ook je site uit en dat zie ik niet veel meer. Zo ver kun je dus met wordpress komen

    Met vriendelijke groet,

    Richard

    1. Opfleuren Berichtauteur

      Hoi Richard,

      Dank je voor jouw bericht, lief hoor en het doet me goed. Fijn om te lezen .. Voor jou natuurlijk ook de beste wensen, een mooi 2014!

      Lieve groeten, Fleur

Geef een reactie

