Allemaal be(e)s(t)jes

De herfst draait op volle toeren en is ons aan het klaar stomen voor de winter. En dat is goed te merken. Zo zijn de bomen al bijna kaal en is de temperatuur in korte tijd flink gedaald. De winter komt eraan. Laten we daarom nog even goed genieten van de herfst.

Afgelopen week heb ik voor een aantal klussen bloemen ingekocht en ook bij de groothandel zie je dat de herfst echt zijn intrede heeft gedaan. Het aantal decoratieve takken in de fusten vallen bij binnenkomst gelijk op .. mij in ieder geval. Grote takken, kleine takken, takken met rozenbottels, takken met besjes: besjes in de mooiste kleuren!

De herfst is namelijk het seizoen van de takken. Sommige vinden het een takke(n)seizoen, maar ik vind de herfst mooi. Zeker met het oog op de natuur.

Ik kan lang zijn over de herfsttakken, maar ik houd het kort. Het enige dat ik je wil meegeven, is: haal -nu het nog kan, liefst morgen- de herfst in huis met de prachtige takken. Takken zijn heel decoratief en het mooie is dat ze in elk interieur blenden. En .. ze staan ook nog eens lang op vaas.

2 gedachten over “Allemaal be(e)s(t)jes

Plaats een reactie